Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szot | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Szymański adresGniezno zarejestrowany28.07.2002 @23:25:09 ostatnio na stronie13.11.2014 @17:00:43

Alkoholik wredny, niekoniecznie anonimowy.


Dwukropek, gwiazdka...
Wykrzyknik

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwczykiczyki.fbl.pl Gadu-Gadu123456789
digarty5 komentarze340 posty na forum4

komputer / sprzęt
Zdecydowanie przeterminowany.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~widget    03.11.2007 @20:41:29
jak go rysowałem nie znalem jeszcze Tokyo HotelChciałem zeby mił fryzurkę jak thrash metalowcy z lat 80 tych
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~ItIsMe    01.11.2007 @19:14:33
alez dziękuję pozdrawiam
~ItIsMe    01.11.2007 @19:14:32
alez dziękuję pozdrawiam
~Leyeq    30.10.2007 @07:28:58
zgadzam sie :D
~widget    30.10.2007 @05:23:43
No ja już wstałem do pracy trzeba iść, co do punka to wychowałem się na KSU,Sedes,Defekt muzgó i innych punkowych grupach,do tego masa wszelakich odmian metaluPozdrawiam!
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~widget    30.10.2007 @05:02:57
Dzięki za komentarz Każdego bawi co innego:D
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~ItIsMe    27.10.2007 @13:57:53
No prosze hehe kogo ja tu widzę
~bemben    24.10.2007 @12:15:34
Zapraszam do grupy Gniezno
_______
wszyscy walą wóde, wszyscy
~bouquasha    13.10.2007 @23:16:02
mhm . zdrowie!
_______
o jejku jej!
~Haidi    26.09.2007 @16:31:53
dziękuje ślicznie
~Malenstwo007    26.09.2007 @14:44:04

za analogsów:D
_______
zajmij się życiem, albo umieraniem ..
~MonsterBlood    05.09.2007 @16:48:01
No na szybko bylo ...
_______
http://www.redpunk.digart.pl - pierwsze konto
~redpunk    28.08.2007 @15:32:16
Dziekuje za podane linki ...
Zmienie to na " emo " , bo mnie bedziesz meczyc i meczyc ... xxDD
~redpunk    28.08.2007 @14:56:11
Dobra zostawmy temat muzy ... :D
Zajmijmy sie ocenianiem zdjec i takie tam ... xxPP
~niemen    25.08.2007 @20:16:19
siema siema
_______
<b>ZAPRASZAM DO MNIE!!!</b>
~MonsterBlood    24.08.2007 @23:01:24
Nielzy koment ... :P
Praca wymyslona w piec minut i dodana na DA ... xxDD
Zwylky odpal , nie dziwie sie ... xxDD
_______
http://www.redpunk.digart.pl - pierwsze konto
~redpunk    24.08.2007 @21:20:26
A czy ja wiem ... :P
Slucham tego czego slucham ... :P

Ale MCR to napewno emo - punk ... xxDD
~olekl    22.07.2007 @00:34:54
i to nie jest zabawne
_______
?
~olekl    21.07.2007 @23:55:19
nikt mi nie dokopal tylko z roweru spadlem...
_______
?
~M9afa11    05.07.2007 @14:43:06
heh, przez ten twoj nick ciagle lazi mi po glowie nazwisko szocki.. ;P dzieki za ocene, ja osobiscie uwazam ze taka srednia ta tapeta.. szczegolnie to smieszne serce bo sie odcina zarabdzo XP
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
~M9afa11    05.07.2007 @14:33:05
wow.. zdziwilam sie jak napisales ze ta dziewczynke z tla.. bo faktycznie tam byla dziewczynka ale to raczej trzeba by sie domyslac.. ;] spostrzegawczy jestes, 3maj sie
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
~M9afa11    05.07.2007 @14:20:43
heh no dzieki w sumie to dobrze ze mi napisales na poczatku XD pozdro, dobrze jest sluchac dobrych rad heh, ok juz nie bede ci sypac wiecej platkami ;P
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
~M9afa11    05.07.2007 @13:52:17
no ok panie szotek, mozesz oblookac ;P
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
~M9afa11    05.07.2007 @13:30:04
ok zaraz cos skombinuje:P
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
~M9afa11    05.07.2007 @13:29:16
ten kolor to nie jest zaden ps, tylko barwa jest troszke podsycona reszta przefarbowana na szro, nie kolorowalam tych oczu na niebiesko, ale dzieki
_______
Nie rezygnuj ze swojego światła, piękna i miłości. Nie stań się czarną dziurą we wszechświecie wsysającą złą energię...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt